خب، اگر به دنبال یه کرم لیفت پوست دور چشم هستی که واقعاً کارآمد و موثر باشه، بذار برات توضیح بدم که چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه تا بتونه به خوبی نیازهات رو برطرف کنه و پوست دور چشمت رو شاداب و جوان‌تر نشون بده.

پوست دور چشم به دلیل نازکی و حساس بودن، بیشتر در معرض چروک‌ها و افتادگی قرار داره. کرم‌های لیفتینگ مخصوصاً برای این ناحیه طراحی شدن تا بتونند به کاهش چین و چروک‌ها، افتادگی و تیرگی‌ها کمک کنن. این کرم‌ها معمولاً ترکیبات خاصی دارن که به جوانسازی و تقویت پوست دور چشم کمک می‌کنه.

برای اینکه کرم لیفت پوست دور چشم اثرگذار باشه، باید ترکیباتی داشته باشه که به سفت شدن و لیفتینگ پوست کمک کنه.

ترکیبات پپتید دار می‌تونن به تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک کنن که باعث افزایش سفتی و ارتجاع پوست می‌شه. وقتی کلاژن و الاستین پوستت افزایش پیدا کنه، چین و چروک‌ها کمتر به چشم می‌اد و پوست حالت شاداب‌تری پیدا می‌کنه.

کافئین موجود در کرم دور چشم به بهبود گردش خون کمک می‌کنه و می‌تونه به کاهش پف و تیرگی‌های زیر چشم کمک کنه. کافئین باعث می‌شه که پوست دور چشم تازه و بیدار به نظر برسه.

سایر ترکیباتی که در بهترین کرم های لیفت پوست دور چشم وجود دارن :

ترکیبات مرطوب‌کننده که باعث آبرسانی و نرم کردن پوست اطراف چشم میشن و از اونجایی که حفظ رطوبت پوست دور چشم خیلی مهمه، چون پوست این ناحیه خیلی نازکه و سریع‌تر دچار خشکی و چین و چروک می‌شه، کرم‌های لیفتینگ خوب معمولاً شامل ترکیبات مرطوب‌کننده هم هستن.

اسید هیالورونیک ماده ای هست که کمک می‌کنه تا پوست به خوبی هیدراته بمونه و از خشکی و ترک‌خوردگی جلوگیری بشه. اسید هیالورونیک باعث می‌شه که پوست به نظر پرتر و نرم‌تر بیاد.

روغن‌های طبیعی ای مثل روغن جوجوبا یا روغن آووکادو که می‌تونند به نرمی و تغذیه پوست دور چشم کمک کنند. این روغن‌ها پوست رو نرم و مرطوب نگه می‌دارند و به کاهش خشکی کمک می‌کنن.

ترکیبات ضدپیری موجود در کرم‌های لیفتینگ معمولاً حاوی ترکیباتی هستن که به مبارزه با نشانه‌های پیری کمک می‌کنن. این ترکیبات می‌تونن به کاهش چین و چروک‌ها و بهبود کیفیت پوست دور چشم کمک کنن.

رتینول موجود در کرم های لیف پوست صورت به تسریع روند تجدید سلولی کمک می‌کنه و می‌تونه به کاهش چین و چروک‌های ریز و بهبود بافت پوست کمک کنه و چین و چروک هارو محو و نابود میکنه.

کرم لیفت پوست دور چشم 1024x823 - بهترین کرم لیفت پوست دور چشم

بهرین کرم لیفت پوست دور چشم از چه برندی هست؟

کرم دور چشم کلینیک یکه ژل آب بسیار سبک هست که به پوست دور چشم کمک می کنه تا برای ۹۶ ساعت پوست رو کامل آبرسانی کنه و بلافاصله پوست مرطوب، سفت و روشن می شه.

کلینیک یه برند آمریکایی هست که اولین بار توی سال ۱۹۶۸ توسط یه پزشک پوست به اسم دکتر نورمن اورنترایچ و یه نویسنده‌ معروف مجله به نام کارول فیلیپس راه ‌اندازی شد.

کرم دورچشم کلینیک که به ژل دور چشم کلینیک هم شناخته می‌شه یه آبرسان و مرطوب کننده عالی هست که تا ساعت‌ها رطوبت رو درون پوستت حفظ می کنه. این محصول از برند آمرکایی کلینیک Clinique هست که در حجم ۱۵ میل برای رده سنی جوانان و بزرگسال تولید می شه و با تمامی تایپ های پوستی چرب،خشک،مختلط و معمولی سازگار هست.

ویژگی های متمایز کننده کرم لیفت پوست دور چشم کلینیک

تاثیر بر محیط زیست
یکی دیگه از موضوعاتی که این مارک سرشناس بهش توجه به خصوصی داشته، مسئولیت ‌پذیری نسبت به محیط زیسته. توی سال‌ های اخیر، این برند تلاش کرده تا با استفاده از مواد بازیافتی و کاهش مصرف پلاستیک، تاثیرات منفی زیست ‌محیطی خودش رو کاهش بده. این تعهد به محیط زیست باعث شده که این برند آمریکایی توی این زمینه هم به ‌عنوان یه برند پیشرو شناخته بشه.

تعهد به کیفیت
یکی از چیز هایی که این برند رو از بقیه‌ برند ها متمایز می کنه، تعهدش به کیفیت و سلامت محصولاتش هست. همون طور که قبلا هم گفتم، این برند اولین برندی بود که محصولات خودش رو روی پوست حساس تست می کرد و اطمینان حاصل می کرد که هیچ حساسیتی ایجاد نمی کنه. این تعهد به کیفیت هنوز هم ادامه داره و این برند همیشه سعی می کنه که محصولاتش رو بدون عطر و مناسب برای همه نوع پوست، حتی پوست ‌های خیلی حساس، تولید کنه.

اولین برند آرایشی تست شده برای حساسیت ها
این برند معروف به ‌عنوان اولین برندی شناخته شد که همه‌ محصولات خودش رو توسط متخصص های پوست تست می کرد و همه این محصولات بدون عطر و بو بودن. این برای زمان خودش یه نوآوری جدی به حساب میومد. شعارشون هم خیلی جالب بود: اولین برند آرایشی تست شده برای حساسیت‌ها، که خیلی زود دل مردم رو به دست آورد.

یکی از اولین و معروف ‌ترین محصولات برند کلینیک، یه مجموعه‌ سه ‌مرحله ‌ای بود که شامل صابون صورت، لوسیون تمیز کننده، و مرطوب ‌کننده میشد. این محصولات هنوز هم از پر فروش ‌ترین ‌های این مارک هستن و خیلی ‌ها به ‌عنوان یه روتین پایه ازشون استفاده می کنن.

کرم لیفت پوست دور چشم2 1024x663 - بهترین کرم لیفت پوست دور چشم

نحوه استفاده از کرم لیفت پوست دور چشم:

برای اینکه بهترین نتیجه رو از کرم لیفت پوست دور چشم بگیری، باید به روش صحیح استفاده از اون توجه کنی. اینجا مراحلی رو بهت می‌گم که باید دنبال کنی:

قبل از اینکه کرم رو بزنید، پوست دور چشم باید تمیز و آماده باشه. پوست دور چشم رو با یک پاک‌کننده ملایم بشوی تا هرگونه آلودگی و آرایش قبلی پاک بشه و کارت راحت تر پیش بره و نتیجه بهتری هم بده.

استفاده از تونر می‌تونه به تعادل اسیدیته پوست و آماده‌سازی اون برای جذب بهتر کرم کمک کنه.

مقدار کمی از کرم رو با استفاده از نوک انگشت یا یک اپلیکاتور به نواحی دور چشم بزن. نیاز نیست مقدار زیادی استفاده کنی؛ مقدار کم هم به خوبی جواب می‌ده.

کرم رو با حرکات ملایم و به آرامی به پوست بزن. از کشیدن و فشار دادن بیش از حد پوست جلوگیری کن. بهتره از انگشت حلقه استفاده کنی، چون کمترین فشار رو به پوست وارد می‌کنه.

کرم رو به طور یکنواخت روی پوست پخش کن و مطمئن شو که تمام نواحی دور چشم به خوبی پوشش داده شده.

و در مرحله آخر هم نوبت به تثبیت میرسه برای این کار، بعد از استفاده از کرم، می‌تونی از پودر تثبیت‌کننده ملایم استفاده کنی تا نتیجه آرایش‌ت بهتر بشه و کرم به خوبی تثبیت بشه. البته، این مرحله اختیاریه و بستگی به نیاز و ترجیحات خودت داره.

نکات پایانی

با استفاده از کرم لیفت پوست دور چشم مناسب، می‌تونی به طور قابل توجهی به بهبود ظاهر پوست دور چشمت کمک کنی و از فواید کرم دور چشم بهره‌مند بشی. با ویژگی‌هایی مثل ترکیبات لیفتینگ و سفت‌کننده، مرطوب‌کننده و ضدپیری، این کرم‌ها می‌تونن به کاهش چین و چروک‌ها، افتادگی و تیرگی‌های زیر چشم کمک کنن.

امیدوارم این مطالب بتونه کمکت کنه تا بهترین کرم لیفت پوست دور چشم رو انتخاب کنی و اگه خواستی یه کرم لیفت دور چشم باکیفیت و اصل تهیه کنی میتونی محصول مورد نظرت رو از سایت مای سفورا سفارش بدی.