خرید آنلاین شیرآلات، با اینکه از بعضی جهات با خرید حضوری شیرآلات متفاوت است، از جهاتی با آن شباهت بسیاری دارد.

خرید آنلاین شیرآلات، با اینکه از بعضی جهات با خرید حضوری شیرآلات متفاوت است، از جهاتی با آن شباهت بسیاری دارد. مثلا در زمان خرید از یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات به مواردی مانند کامنت های سایر خریداران و مصرف کنندگان توجه می کنید و در زمان خرید حضوری ممکن است از دوستان و آشنایان خود که سابقه استفاده از یک محصول خاص را داشته اند سوالاتی بپرسید و نظرشان را جویا شوید. یا هر چقدر میزان اطلاعات ارائه شده در یک وب سایت بیشتر باشد شما با خیال راحت تری می توانید خرید خود را انجام دهید؛ درست مانند زمانی که فروشنده پیش از خرید شیرآلات اطلاعات مفصلی در مورد شیرآلات در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله به ۴ نکته مهم در زمان انتخاب شیرآلات ساختمانی اشاره شده است که چه در خرید اینترنتی و چه خرید حضوری اهمیت دارند.

زمان خرید از فروشگاه آنلاین شیرآلات به چه نکاتی توجه کنید؟ - در زمان خرید از فروشگاه آنلاین شیرآلات به چه نکاتی توجه کنید؟

انواع ست شیرآلات

منظور از ست شیرآلات و یا یک دست شیرآلات گروهی از شیرآلات روشویی، توالت یا دستشویی، حمام و شیرآلات ظرفشویی است که شما به عنوان یک مجموعه هماهنگ و مکمل خریداری می کنید. در واقع اصلی ترین هدف تهیه ست شیرآلات ایجاد هارمونی در شیرآلات بهداشتی تمام بخش های خانه از سرویس حمام تا آشپزخانه است. برخی ست های شیرآلات انواع مختلف شیر ظرفشویی و یا شیر روشویی را نیز در ست خود دارند. مثلا یک ست می تواند شامل طرحی باشد که هم به صورت شیرآلات توکار و هم به صورت شیرآلات روکار موجود است و شما می توانید بر طبق نیاز خود بخش هایی را به صورت روکار و بخش هایی را به صورت شیرآلات توکار انتخاب نمایید.

ست شیرآلات، به طور معمول، شامل چهار بخش شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی است. علاوه بر این بخش ها، برخی از انواع ست شیرآلات دارای شیر روشویی پایه بلند یا متحرک و شیر ظرفشویی دو منظوره، فنری و یا شاوری نیز است.در زمان خرید شیرآلات با تنوع قیمت ست شیرآلات ارزان تا لاکچری روبرو هستید و می توانید متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید ست شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کنید. تنوع طرح و مدل شیرآلات بهداشتی نیز گسترگی بالایی دارد. بعضی از مدل ها منحصر به فرد و غیر کپی هستند و حتی طرح صنعتی آن ها ثبت شده است.

زمان خرید از فروشگاه آنلاین شیرآلات به چه نکاتی توجه کنید؟2 - در زمان خرید از فروشگاه آنلاین شیرآلات به چه نکاتی توجه کنید؟

تجربه و نظر سایر خریداران در مورد فروشگاه اینترنتی شیرآلات

بررسی نظرات سایر خریداران، به طور خاص اگر از آشنایان نزدیک شما باشند، می تواند شما را درجهت انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات یاری کند. ممکن است نقاط ضعف و نقاط قوت متفاوتی از هریک از این افراد به گوش شما برسد که با جمع بندی آن ها بتوانید مناسب ترین خرید اینترنتی را با خیالی راحت انجام دهید. اگر از دوستان شما کسی چنین تجربه ای نداشته است همچنان می توانید از نظرات سایر خریداران در سطح اینترنت بهره بگیرید. در حال حاضر بیشتر فروشگاه های آنلاین نظرات و کامنت های مشتریان خود را منتشر می کنند. علاوه بر این، می توانید در شبکه های اجتماعی تولیدکنندگان یا فروشگاه های اینترنتی چرخی بزنید تا با نظرات سایر مصرف کنندگان در مورد خدمات ارائه شده توسط فروشگاهی خاص آشنا شوید.

تنوع شیرآلات ساختمانی

یکی دیگر از فاکتورهایی که در زمان خرید اینترنتی شیرآلات باید در نظر داشته باشید تنوع محصولات است. برخی از سایت ها ممکن است تنوع بسیار گسترده ای از لوازم ساختمانی را به فروش برسانند، برخی ممکن است به صورت تخصصی روی فروش شیرآلات بهداشتی از برندهای مختلف کار کنند و بعضی از انواع فروشگاه اینترنتی شیرآلات ممکن است تنها مختص به فروش یک برند شیرآلات ساختمانی و در واقع متعلق به تولید کننده باشد. اعتبار سایت رسمی فروشنده معمولاً بیشتر از سایر فروشگاه هاست و خیال شما می تواند از قیمت شیرآلات ساختمانی نیز راحت باشد. اینکه خرید شیرآلات ساختمانی را از کدام یک از انواع این فروشگاه شیرآلات انجام دهید بسته به هدف شما متفاوت خواهد بود.

به انواع شیرآلات بهداشتی که قابلیت ترکیب دو جریان آب سرد و گرم جداگانه را، در قالب یک جریان واحد آب خروجی از شیر، دارد شیر مخلوطگفته می شود. مکانیزم کنترل شیرآلات مخلوط می تواند از نوع کلاسیک، اهرمی، لمسی، چشمی، هوشمند و یا پدالی باشد. انواع شیر مخلوط در چهار دسته کلی شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط توالت، شیر مخلوط حمامی و شیر مخلوط ظرفشویی قرار می گیرد. امروزه به جز شیرآلات تکی، که فقط دارای یک جریان آب سرد و یا آب گرم هستند، سایر شیرآلات ساختمانی از نوع مخلوط به حساب می آید. به همین دلیل می توان گفت تنوع قیمت شیر مخلوط به گستردگی تنوع شیرآلات است.

میزان اطلاعات ارائه شده فروشگاه اینترنتی شیرآلات

میزان اطلاعات آمده در یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات در زمینه محصول، نحوه پرداخت، گارانتی و… ارتباط مستقیمی با شفافیت عملکرد یک فروشگاه دارد. در صورتی که یک فروشگاه شیرآلات نظرات مثبت و منفی کاربران خود را از سایت خود پاک نکرده باشد و شما بتوانید در آن قضاوت واقعی کاربران را مشاهده نمایید، حداقل می توانید به نیت خیر آن فروشنده خوشبین باشید. هر چه یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های ظاهری و فنی، وزن، نظرات کاربران، عکس دقیق و ابعاد محصول و هر آنچه که شما برای تجربه خریدی راحت تر نیاز دارید ارائه دهد بیشتر قابل اطمینان است.

زمان خرید از فروشگاه آنلاین شیرآلات به چه نکاتی توجه کنید؟3 - در زمان خرید از فروشگاه آنلاین شیرآلات به چه نکاتی توجه کنید؟

یکی از تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ایرانی، که مدل های متنوع ست شیرآلات ساختمانی را تولید می کند، شیرآلات کاویان هم افزا است. برخی مدل های ست شیرآلات تولید شده توسط این شرکت دارای قطعات توکار و روکار است. مثلاً ست شیرآلات لارا یکی از محبوب ترین انواع ست شیرآلات شرکت کاویان است که دارای شیر روشویی، توالت و حمام روکار و توکار است و شما می توانید بسته به سلیقه و بودجه خود قطعات آن را به صورت ترکیبی انتخاب کنید.