تاج گل افتتاحیه و تبریک به تاج گل و پایه گل هایی با تزیین شاد و شکیل و ترکیبی از رنگ های مختلف گل ها گفته می شود که عموما جهت عرض تبریک سفارش داده شده و به نمایشگاه ها و انواع مراسم افتتاحیه ارسال می شوند.

مناسب برای نمایشگاه:

۱۰ مدل جدید تاج گل افتتاحیه و تبریک و پایه گل نمایشگاه

معرفی مدل های جدید تاج گل افتتاحیه در نمایشگاه برای خرید با بهترین قیمت

تاج گل افتتاحیه و تبریک به تاج گل و پایه گل هایی با تزیین شاد و شکیل و ترکیبی از رنگ های مختلف گل ها گفته می شود که عموما جهت عرض تبریک سفارش داده شده و به نمایشگاه ها و انواع مراسم افتتاحیه ارسال می شوند.

در ادامه به معرفی تاج گل های افتتاحیه و تبریک جدید در نمایشگاه ها و مراسم افتتاحیه و همایش ها و همچنین نکات لازم برای نگهداری انها ممی پردازیم :

نکات مهم در خرید و نگهداری تاج گل مناسب برای نمایشگاه:

۱٫ پایه فلزی به جای پایه چوبی: پایه های فلزی شکیل تر بوده و مستحکم تر هستند 

۲٫ استفاده از گل های مقاوم: گلهایی مانند آنتوریم، رز دارای ماندگاری بالاتری نسبت به سایر گلها هستند و اگر نمایشگاه ۴ روز است بهتر است از این گلها بیشتر استفاده شود

۳٫ حمل مناسب: حتما برای حمل گل از وانت دارای چادر استفاده شود تا در حین حمل از معرض باد و باران و نور خورشید در امان باشند.

۴٫ استفاده از رنگها متناسب با نمایشگاه

۵٫ اسپری روزانه اب بر روی اسفنج: گلهای روی پایه گل داخل اسفنج قرارگرفته اند. این اسفنجها جاذب اب هستند و برای نگهداشت بهتر گل می بایست روزانه اسفنج ها آب دهی شوند تا باعث ماندگاری بهتر گل ها شود.

۶٫ قرار گیری در محل خنک ولی بدور از باد و باران و نور مستقیم

برای اطلاعات از سایر نکات به سایت گل فروشی رضوان فلاور مراجعه نمایید

خرید اینترنتی تاج گل افتتاحیه و تبریک برای نمایشگاه و ارسال آن

تیم گل فروشی رضوان متخصص در تهیه تاج گل افتتاحیه و تبریک، تاج گل نمایشگاه می باشد و به تمامی نقاط تهران از جمله نمایشگاه تهران و یا نمایشگاه شهر آفتاب ارسال تاج گل و پایه گل انجام می شود.

گلفروشی رضوان این دسته از محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار گل عرضه می کند و خدمات سفارش و خرید تاج گل اینترنتی را برای راحتی بیشتر شما مشتریان عزیز فراهم می کند.

خرید تاج گل افتتاحیه و تبریک به صورت آنلاین یکی از اصلی ترین خدمت گل فروشی رضوان می باشد که هدف ما با راه اندازی فروش اینترنتی تاج گل با به صرفه ترین و ارزان ترین قیمت ، رضایت و راحتی بیشتر شما مشتریان گرامی می باشد. تاج گل افتتاحیه و تبریک

همچنین خرید و سفارش تاج گل تبریک به صورت اینترنتی با این هدف راه اندازی شده است تا در وقت و هزینه شما مشتریان گرامی صرفه جویی شود تا در صورتی که تمایل داشته باشید. سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و تاج گل ها بدون حضور شما و با نهایت دقت و توجه حمل و تحویل مقصد داده شده و پیام تبریک شما به گیرنده اعلام شود. تاج گل افتتاحیه و تبریک

آدرس وب سایت گل فروشی آنلاین رضوان :

www.rezvanflower.ir

تاج گل مراسم افتتاحیه درباری

با ترکیبی از رنگ های بنفش و صورتی ملیح

مشخصات : گل آرایی شده با گل آنتوریوم سفید – گل لیلیوم صورتی – گل لیسیانتوس بنفش

به همراه برگ آرایی مدرن و سوزنی

یک طبقه بلند : ارتفاع یک متر و هفتاد سانت

با ارسال به موقع و فوری

خرید تاج گل افتتاحیه شماره ۱۵۸

tajgol tabrik3 - نکات مهم گل فروشی رضوان برای خرید و نگهداری تاج گل

تاج گل شاد مجلل و فانتزی

با گل آرایی ویژه و فوق العاده لوکس در سه طبقه

مشخصات : گل آرایی شده با گل آنتوریوم قرمز و زرشکی و سبز و صورتی – گل لیلیوم زرد و سفید و کرم

تزیین شده با سبد حصیری و برگ آرایی خاص

سه طبقه بزرگ – پایه گل سه متری : ارتفاع سه متر

با ارسال به موقع و فوری

tajgol tabrik4 - نکات مهم گل فروشی رضوان برای خرید و نگهداری تاج گل

پایه گل تبریک جهت مراسم شاد

مدل اروپایی با پایه چوبی مدرن

مشخصات : گل آنتوریوم سفید و سبز – گل لیلیوم ارغوانی کبود – گل رز سفید و صورتی – گل آلسترومریا قرمز و نارنجی

به همراه برگ آرایی متفاوت

یک طبقه بلند : ارتفاع یک متر و هفتاد سانت

با ارسال به موقع و فوری

خرید تاج گل مراسم شاد شماره ۱۹۱

tajgol tabrik5 - نکات مهم گل فروشی رضوان برای خرید و نگهداری تاج گل

گل فروشی اینترنتی و آنلاین رضوان

گل فروشی رضوان (rezvanflower.ir) با هدف تغییر سبک خرید گل در ایران راه اندازی شده است. بدین معنی که گل هایی به مشتریان ارائه نماییم که این گل ها ماندگاری و طول عمر بالاتری داشته باشد. در حال حاضر در گل فروشی اینترنتی رضوان انواع سبد گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل نمایشگاهی ، دسته گل ، گلدان گل ، جعبه گل  ( باکس گل ) و خدمات گل آرایی مجالس و باغبانی و گل آرایی ماشین عروس انجام می شود.

در این راه ما سعی می نماییم گل هایی باکیفیت و زیبا در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. شما می توانید با عضویت در سایت گل فروشی از تخفیف های ویژه ما استفاده نمایید. همچنین در مناسبت ها، گل های زیبا به عنوان هدیه از ما دریافت نمایید. جهت سفارش و ارسال گل می توانید به بخش زیر مراجعه کنید.