ابرو به عنوان یکی از اجزای مهم صورت، می تواند نقش بسزایی در زیبایی ظاهری داشته باشد.

ابرو به عنوان یکی از اجزای مهم صورت، می تواند نقش بسزایی در زیبایی ظاهری داشته باشد. به همین خاطر روش های زیادی از جمله ریمل ابرو، رنگ کردن ابرو و … به وجود آمده است. مداد ابرو از پرکاربرد ترین روش های آرایش ابرو در جهان است. برخی افراد مداد ابرو را گاهی اوقات با نام مداد چشم نیز میشناسند که همانند یک مداد معمولی است و دارای رنگ‌های متفاوتی میباشند که برای هر نوع از چهره و هر نوع رنگ و پوستی می‌تواند مناسب باشد.

مداد ابرو به جای کربن یا سرب در خود مواد آرایشی دارد که گریم کننده ها و کسانی که قصد آرایش صورت خود را دارند می توانند برای بلند کردن و زیبا نشان دادن ابروی خود از مداد ابرو استفاده کنند. مدادی شکل بودن باعث میشود کار کردن با آن بسیار راحت تر باشد و کاربر در زمان استفاده می تواند در جهتی که میخواهد ابروهای خود را حالت دهد.

کاربرد مداد ابرو

۱. فرم دهی به ابرو

به وسیله ی مداد ابرو می توانید با ایجاد منحنی ها و فرم های مد نظر، یک فرم و حالت کلی را به ابروهایتان بدهید.

۲. پرکردن جای خالی ابرو

از دیگر کاربردهای مداد ابرو، پرکردن قسمت هایی است که ممکن است در آن قسمت ها موهای ابرو رشد نکرده و وجود نداشته باشد.

۳. کشیدن ابرو

برای ایجاد یک مدل یا خط منحنی مناسب برای ابرو، شما می توانید از مداد ابرو استفاده کنید.

۴. ایجاد سایه

سایه دادن در نقاط کم پشت، که برای جلوگیری از ظاهر خالی و تورفتگی در ابرو ها میباشد. از سایه دادن به وسیله ی مداد ابرو استفاده کنید.

۵. ایجاد تقارن

مداد ابرو میتواند خیلی راحت ابروهایتان را قرینه کند.

۶. تقویت  پهنا و عرض ابروها

ابروهایی که در اثر کم پشتی یا برداشتن نامتقارن  بد فرم شده باشند، مداد ابرو میتواند انها را پر و خوش فرم نشان دهد.

فواید استفاده از مداد ابرو

ابروهای نازک و کم پشت یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها می باشد که برای این نقص دست به هزینه های گزافی زده اند که نه تنها برای آنها سودی نداشته است بلکه از انجام این کار پشیمان شده اند، شما می توانید با استفاده از یک مداد ابروی مناسب به تمام هزینه ها نه بگویید و زیبایی خود را در کمترین زمان ممکن تمدید کنید.

تاثیر استفاده از مداد ابرو در ارایش صورت

ابروهای کامل باعث میشود تا صورت ما مرتب به نظر برسد و هماهنگی را میان اجزای صورت شما بر قرار می کند اگر دارای ابروهای کم پشت، نازک و دارای موهای اضافه هستید ابتدا باید ببینید برای شما بهترین مداد ابرو چیست و سپس آشنایی با کاربرد مداد ابرو در آرایش است که می تواند زیبایی ابروهای شما را بازگرداند. فروشگاه اینترنتی آسوکالا ارائه دهنده انواع مداد ابرو با برندهای مختلف و با کیفیتی به همراه ضمانت اصالت کالا و امکان ارسال به سراسر کشور می باشد. می توانید خریدی مطمئن را با آسوکالا تجربه کنید.

بهترین برند مداد ابرو در بازار

مداد ابرو ترنیت مدل ضد اب

مداد ابرو ترنیت ضد اب طرفداران خاص خود در بین بانوان دارد چرا که سبک بودن و ضد آب بودن این مداد از جمله ویژگی هایی است که آن را از دیگر مدادها متمایز کرده است. رنگ‌های این مداد ابرو طبیعی و زیبا هستند و برای افراد با رنگ موهای مختلف مناسب است. افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند و نمی ‌توانند از هر مدادی استفاده کنند این محصول مناسبشان خواهد بود. مداد ابرو ترنیت طراحی نازکی دارد و برای فرم بخشیدن و حالت دادن به ابروهایی که کادر مشخصی ندارند بسیار راحت و مناسب می باشد.