با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رفاه بیشتر در زندگی، استفاده  از لوازم خانگی رواج بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و لوازم خانگی به مرور زمان مستهلک شده و نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کنند

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رفاه بیشتر در زندگی، استفاده  از لوازم خانگی رواج بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و لوازم خانگی به مرور زمان مستهلک شده و نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کنند و از جهتی به خاطر گران شدن بیش از حد لوازم خانگی بهترین گزینه برای تعمیر آنها خواهد بود مهمترین لوازم خانگی که قابل تعمیر هستند عبارتند از: تعمیر جاروبرقی، تعمیر ماکروویو، تعمیر یخچال و  … می توان اشاره کرد، چرا که با کمترین هزینه می توانید از وسایل خود مانند قبل استفاده نمایید، با ما همراه شوید تا هر آنچه که درباره تعمیر جاروبرقی، تعمیر یخچال، تعمیر ماکروویو نیاز دارید را آگاهی پیدا نمایید.

قیمت تعمیر لوازم برقی براساس نوع و مدل آن مشخص خواهد شد ولی معمولا در برخی از خدمات مثل تعمیر ماکروویو، مدل تاثیری در قیمت ندارد. ولی خدماتی مثل تعمیر تلویزیون، تعمیر جاروبرقی یا تعمیر یخچال، مدل در قیمت گذاری آن تاثیر بسیار زیادی دارد. بر اساس مدل نوع و قیمت قطعه بسیار متفاوت است.

قیمت تعمیر جاروبرقی چگونه محاسبه می شود؟

news17 2 - قیمت تعمیرات لوازم خانگی در سال ۱۴۰۰

قیمت تعمیر جاروبرقی بستگی به عوامل مختلفی دارد، عواملی همچون نوع برند، مدل، قدرت موتور و میزان خرابی قطعات جاروبرقی، مهارت و میزان سابقه تعمیرکار را می توان اشاره کرد.

نوع خدمت قیمت
هزینه تعویض بلبرینگ جاروبرقی ۸۰،۰۰۰ تا ۱۹۰،۰۰۰
هزینه تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی ۱۰۰،۰۰۰ تا ۱۹۰،۰۰۰
هزینه تعویض کلکتور ۳۰،۰۰۰ تا ۸۵،۰۰۰
هزینه تعویض پروانه جاروبرقی ۵۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰
هزینه تعویض ذغال جاروبرقی ۵۰،۰۰۰ تا ۸۰،۰۰۰
هزینه تعویض بوش جاروبرقی ۳۵،۰۰۰ تا ۶۵،۰۰۰
هزینه تعویض بالشتک جاروبرقی ۱۵،۰۰۰ تا ۱۱۰،۰۰۰
هزینه تعویض سیم جمع کن جاروبرقی ۱۰۰،۰۰۰ تا ۶۱۰،۰۰۰
هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ۷۰،۰۰۰ تا ۲۰۰،۰۰۰

 

با توجه به اینکه طول عمر مفید جاروبرقی بین ۱۲تا ۱۵ سال می باشد و بعد از گذشت مدت زمانی که از آن استفاده کردید مستهلک شده و تعمیر جاروبرقی الزامی می شود شایع ترین خرابی هایی که معمولا برای جاروبرقی ها ایجاد می شود عبارتند از: باز و جمع نشدن سیم جاروبرقی، خاموش شدن به یکباره جاروبرقی، ایجاد سر و صدای گوش خراش جاروبرقی، پارگی شلنگ جاروبرقی، مکش پایین، بوی سوختگی و.. را می توان نام برد که در ادامه توضیحات کوتاهی درباره خرابی های متداول جاروبرقی ارائه می دهیم.

  • سر و صدای گوش خراش جاروبرقی

شنیدن سر و صدای گوش خراش ار دستگاه، نشان از تعمیر جاروبرقی می دهد که معمولا با باز کردن محفظه جاروبرقی می توان مشکل را بررسی کرد اغلب ایراد از تسمه های جاروبرقی می باشد و با تعویض یا تعمیر تسمه ها مشکل برطرف می شود، در صورتی که مشکل برطرف نشد باید قسمت های دیگر همچون موتور و پروانه ی آن مورد بازبینی قرار گیرد که توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی باید این کار انجام شود.

  • مکش پایین جاروبرقی

کم شدن مکش دستگاه به دلیل پر بودن مخزن جاروبرقی می باشد که با خالی کردن آن، معمولا مشکل برطرف می شود، در برخی موارد هم به دلیل کیپ شدن شلنگ خرطومی جاروبرقی این اتفاق می افتد که با سرو ته کردن و تکان لوله و شلنگ خرطومی، یا استفاده از فنر، گرفتگی برطرف می شود.

  • بوی سوختگی

بوی سوختگی یکی از علائم تعمیر جاروبرقی است که دلیل آن خرابی سیم کشی جاروبرقی می باشد که برای بازبینی علت خرابی حتما دوشاخه جاروبرقی را از برق بکشید سپس به بازبینی سوکت برق جاروبرقی نگاه کنید که از جای خود خارج نشده باشد در صورت شل بودن سوکت با فشار دادن آن به سمت داخل، آن را محکم کنید از دیگر دلایل به نیم سوز شدن موتور و خرابی برد دستگاه می توان اشاره کرد.

  • خاموش شدن به یکباره جاروبرقی در حین استفاده

خاموش شدن به یکباره جاروبرقی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که در اولین قدم چک کنید که دو شاخه در پریز برق قرار داشته باشد و در قدم بعدی از بودن جریان برق در پریز مطمئن شوید و در صورت وجود برق، سیم دو شاخه را چک نمایید که دچار پارگی و اتصالی نشده باشد و در قدم بعدی باید برد جاروبرقی و موتور آن توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی مورد بازبینی قرار گیرد و از هرگونه اقدام خودسرانه برای تعمیر جاروبرقی توسط خود جلوگیری کنید.

قیمت تعمیر ماکروویو چگونه محاسبه می شود؟

خدمت قیمت به تومان
قیمت تعمیر برد ماکروفر ۲۵۰٫۰۰۰ تا ۳۶۵٫۰۰۰
قیمت تعویض برد ماکروفر ۹۰٫۰۰۰ تا ۷۴۰٫۰۰۰
قیمت تعویض میکروسوئیچ ماکروفر ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۱۹۰٫۰۰۰
قیمت تعویض موتور گردان ماکروفر ۱۷۰٫۰۰۰ تا ۲۴۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر ترموستات ماکروفر ۹٫۰۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر لامپ مگنترون ماکروفر ۳۱۰٫۰۰۰ تا ۶۰۰٫۰۰۰
قیمت تعمیرات خازن ماکروفر ۸۰٫۰۰۰ تا ۱۸۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر دیود ماکروفر ۵۰٫۰۰۰ تا ۱۹۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر ورق نسوز ماکروفر ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۱۸۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر المنت ماکروفر ۱۴۰٫۰۰۰ تا ۱۸۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر ترانس ماکروفر ۲۰۰٫۰۰۰ تا ۳۸۰٫۰۰۰

 

با توجه به سبک جدیدی که جامعه ما پیدا کرده است استفاده از ماکروویو بسیار ضروری می­باشد و به همین خاطر دستگاه ماکروویو روزانه به کار گرفته می شود که به مرور زمان دچار استهلاک می شود و نیاز به تعمیر ماکروویو ضروری می شود که با توجه به تخصصی بودن تعمیر ماکروویو، حتما باید توسط افراد متخصص و با تجربه این کار صورت گیرد.

اغلب خرابی هایی که برای ماکروویو اتفاق می افتد که منجر به تعمیر ماکروویو می شود می توان به خرابی فن، نچرخیدن صفحه گردان، گرم نکردن مواد غذایی داخل دستگاه، خرابی صفحه لمسی دستگاه، بسته نشدن درب دستگاه، خرابی لامپ مگنترون، روشن یا خاموش نشدن دستگاه، تولید سر و صدای بیش از حد و… می توان اشاره کرد که اگر در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر ماکروویو نمایید از خرابی های بیشتر جلوگیری می شود به همین خاطر در صورت مشاهده هرگونه علائم بالا با نمایندگی تعمیر ماکروویو در تماس باشید.

در صورتی که شما در این زمینه تجربه و اطلاعاتی ندارید هیچ گونه اقدامی برای تعمیر ماکروویو انجام ندهید و بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر ماکروویو می باشد.

قیمت تعمیر یخچال

news17 3 - قیمت تعمیرات لوازم خانگی در سال ۱۴۰۰

یکی از لوازم بسیار کاربردی در زندگی امروزه که از فاسد شدن مواد غذایی فساد پذیر جلوگیری به عمل می آورد یخچال فریزر می باشد، که تقریبا پایه ثابت همه ی منازل است که به دلیل گران شدن قیمت آن، به صرفه ترین راه حل تعمیر یخچال می باشد که معمولا به دلیل سنگین بودن آن، بهترین راه برای تعمیر آن، تعمیر یخچال در منزل می باشد که معمولا توسط تکنسین حرفه ی در منزل قابل انجام است و از صرف هزینه های اضافی برای حمل و نقل تا نمایندگی تعمیر یخچال و برگرداندن آن از نمایندگی به منزل یا محیط کسب و کار خود می توانید اجتناب نمایید.

خدمت قیمت به تومان
شارژ گاز یخچال از ۳۸۰٫۰۰۰ تا ۸۰۰٫۰۰۰
رفع نشت گاز یخچال ۱۴۰٫۰۰۰
شستشوی مدار یخچال ۴۰٫۰۰۰
افزایش کندانسور از ۱۴۰٫۰۰۰ تا ۳۲۰٫۰۰۰
عیب یابی و تعمیر ترموستات یخچال ۶۰٫۰۰۰
تعویض ترموستات یخچال از ۲۵۰٫۰۰۰ تا ۳۵۰٫۰۰۰
تعویض فن داخلی سرامیکی یخچال از ۶۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۸۰۰٫۰۰۰
تعویض فن داخلی معمولی یخچال از ۱۸۰٫۰۰۰ تا ۳۰۰٫۰۰۰

 

خدمات تعمیر یخچال شامل تعمیر انواع یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی، یخچال خانگی، یخچال فریزر، بخچال پرده هوا، سخچال ساید بای ساید، یخچال ویترینی و… را شامل می شود.