تهران هتل‌های لوکس و 5 ستاره زیادی دارد. برخی از این هتل‌های 5 ستاره تهران، قدمتی شصت ساله داشته و برخی از آنها بسیار نوساز و لاکچری می‌باشند. گردشگران می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین هتل 5 ستاره در تهران را انتخاب و رزرو نمایند.

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور، هتل‌های لوکس زیادی دارد. مسافران بسیاری در تهران به دنبال رزرو و اقامت در هتل‌های ۵ ستاره و لوکس مانند هتل هما تهران می‌باشند. هتل‌های‌ ۵ ستاره تهران با ارائه بهترین امکانات و خدمات، اقامت خوشایندی را برای مهمانان خود رقم می‌زنند. در ادامه به معرفی ۵ هتل 5 ستاره در تهران خواهیم پرداخت.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس، یک هتل 5 ستاره در تهران است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. این هتل ۵ ستاره در یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای تهران، در منطقه‌ کوهپایه‌ای شهر و خارج از شلوغی و ترافیک تهران قرار گرفته است.

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. هتل اسپیناس پالاس تهران توسط بهترین طراحان ساخته شده و ظرافت و هنر را می‌توان در هر گوشه‌ای از هتل مشاهده کرد. این کاخ ۲۴ طبقه برای مهمانان VIP خود، محل فرود هلیکوپتر تدارک دیده، تا به راحتی تردد کنند.

رستوران‌های هتل از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌آیند. در رستوران هتل، موسیقی زنده اجرا می‌شود و یک حس نوستالژی در این فضا وجود دارد. نام اسبق این هتل، اسپیناس بهرود بوده است. این هتل ۵ ستاره دارای ۴۰۰ واحداقامتی می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل با بهترین امکانات در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. طراحی و معماری هتل تلفیقی از معماری معاصر و کلاسیک است که تمامی سلیقه‌ها را به خود جلب می‌کند. هتل اسپیناس تهران عضوی از گروه هتل‌های لوکس اسپیناس می‌باشد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، چشم‌انداز بی‌نظیری را از شهر تهران به نمایش می‌گذارند. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین امکانات و خدماتی مدرن، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان می‌باشد. از جاذبه‌های نزدیک به هتل اسپیناس می‌توان به پارک ژوراسیک، پارک آدرنالین و پارک پرواز اشاره نمود.

  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد حدود ۱۹‌.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران حدود ۲۱.۳ کیلومتر

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

برخی از امکانات این هتل 5 ستاره در تهران شامل پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، لابی، آرایشگاه مردانه و زنانه، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، رستوران فست فود، چندین سالن همایش و تشریفات، تالار عروسی، اتاق مهمانی و جلسات کاری، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر می‌باشد.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران در سال ۱۳۵۴ به عنوان یک هتل 5 ستاره در تهران تاسیس و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. نام سابق هتل پارسیان آزادی تهران، هتل هایت بوده که پس از انقلاب به هتل پارسیان آزادی تغییر نام پیدا کرد.

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود که عضوی از مجموعه هتل‌های بین‌المللی هایت می‌باشد. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۶ طبقه و ۴۷۵ واحداقامتی است. هتل در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین قرار دارد.

هتل آزادی تهران عضو گروه هتل‌های لوکس پارسیان می‌باشد. هتل پارسیان آزادی در سال ۱۳۸۶ پس از ۳۰ سال قدمت، به منظور بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت و عنوان نخستین هتل سبز ایران را به جهت ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات اقامتی و پذیرایی، از آن خود کرده است.

هتل به دلیل موقعیت مکانی خوب، دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاذبه‌های شهر ازجمله مجموعه ورزشی انقلاب، بوستان ملت، سالن خلیج فارس، بوستان پرواز، آدرنالین پارک، مجموعه تفریحی توچال و… دارد.

  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد حدود ۱۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران حدود ۱۹.۸ کیلومتر
5 هتل 5 ستاره در تهران آشنا شوید2 1024x685 - با ۵ هتل ۵ ستاره در تهران آشنا شوید

امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی تهران

از امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره در تهران می‌توان به پارکینگ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن تشریفات، سالن همایش، دستگاه خودپرداز، اینترنت رایگان، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران در فضای باز، سالن بدنسازی، میز پینگ پنگ، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا و… اشاره کرد.

هتل استقلال تهران

یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هتل 5 ستاره در تهران، هتل استقلال است که در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل در گذشته رویال هیلتون نام داشته که در زمان تاسیس، این هتل زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی هیلتون بود.

این هتل ۵ ستاره پس از انقلاب، به هتل استقلال تهران تغییر نام پیدا کرد و در دهه ۷۰ شمسی این هتل عضوی از گروه هتل‌های پارسیان شد. هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال تهران با ارائه بهترین امکانات در سطح استانداردهای جهانی، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل پارسیان استقلال تهران دارای دو فاز غربی و شرقی است. فاز غربی هتل در سال ۱۳۴۱ با ۱۵ طبقه بنا شد و فاز شرقی هتل پس از ۱۰ سال یعنی در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد. فاز شرقی هتل چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. به همین دلیل نسبت به فاز غربی هتل مدرن و نوسازتر می‌باشد.

این هتل ۵ ستاره در بزرگراه چمران، خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی قرار گرفته است که به دلیل موقعیت مکانی مناسب، به اماکن گردشگری و مهمی همچون نمایشگاه بین‌المللی تهران، پارک ملت، مجموعه ورزشی انقلاب، باغ موزه هنر ایرانی، موزه هنرهای زیبا، کاخ سبز، بام تهران و… دسترسی راحتی دارد.

  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد حدود ۱۷.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران حدود ۱۸.۷ کیلومتر

امکانات هتل پارسیان استقلال تهران

امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره در تهران شامل پارکینگ با امکانات حفاظتی، اینترنت رایگان، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران فست فود، رستوران سنتی، سالن همایش، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس و… است.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس بلوار تهران یکی از بهترین هتل های تهران است که در سال ۱۳۸۹ تاسیس و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل اسپیناس بلوار تهران از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره پایتخت است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

هتل اسپیناس به عنوان یک هتل 5 ستاره در تهران با معماری مدرن، توانسته احساس آرامش را به مهمانان القاء کند. هتل دارای ۲۰ طبقه می‌باشد که از ۱۶ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی تشکیل شده است. هتل دارای ۱۰۰ واحداقامتی با ارائه بهترین امکانات و خدمات می‌باشد.

هتل اسپیناس بلوار تهران با در اختیار گذاشتن امکانات لوکس و مدرن در واحدهای اقامتی خود، اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمانان رقم می‌زند. هر کدام از سوئیت‌های هتل، به شکلی خاص طراحی شده است. برخی از واحدهای اقامتی هتل، بسیار لاکچری و شاهانه و برخی دیگر دکوراسیون آرام‌بخشی دارند.

سوئیت اسپیناس هتل در بالاترین طبقه هتل واقع شده است. واحدهای متنوع هتل بدون شک اقامتی خاص را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. رستوران هتل ذائقه و سلیقه تمام افراد را در نظر گرفته و غذایی با کیفیت و بسیار عالی به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل اسپیناس بلوار تهران در بلوار کشاورز قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد دسترسی راحتی به برخی از اماکن مهم تهران مانند پارک لاله، موزه فرش، میدان ولیعصر، تئاتر شهر، میدان منیریه، کاخ مرمر، موزه ملی ملک، خانه تاریخی مستوفی الممالک و… دارد.

  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد حدود ۸.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران حدود ۲.۷ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل اسپیناس بلوار تهران

پارکینگ خصوصی، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، سالن اجتماعات، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و… از امکانات هتل اسپیناس بلوار تهران می‌باشد.

5 هتل 5 ستاره در تهران آشنا شوید3 - با ۵ هتل ۵ ستاره در تهران آشنا شوید

هتل هما تهران

یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران، هتل هما است که در قلب پایتخت و در یکی از بهترین مناطق شمال خیابان ولیعصر قرار دارد. هتل هما در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و به عنوان یک هتل 5 ستاره در تهران به بهره‌برداری رسید.

هتل در سال ۱۳۹۶ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما با نام هتل شرایتون هم شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره دارای ۱۵ طبقه و ۱۷۳ واحداقامتی می‌باشد. معماری هتل با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، زیبایی چشم‌نوازی را به وجود آورده است.

امکانات لوکس و به‌روز هتل هما، اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمانان گرامی رقم می‌زند. واحدهای اقامتی هتل چشم‌انداز زیبایی روبه باغ دارند که آرامش خاصی را به مهمانان خود هدیه می‌دهند. رستوران گلستان و هما کلاس هتل، از بهترین رستوران‌های پایتخت به شمار می‌آیند.

هتل هما در خیابان ولیعصر و خیابان شهید خدامی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا مهمانان به برخی از اماکن مهم و جاذبه‌های گردشگری تهران مانند پل طبیعت، پارک آب و آتش، سینما گالری ملت، پارک ملت، برج میلاد و… دسترسی راحتی داشته باشند.

  • فاصله هتل تا فرودگاه مهرآباد حدود ۱۵.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران حدود ۲.۵ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل هما تهران

از امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره در تهران می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن صبحانه‌خوری، سالن همایش، زمین تنیس و… اشاره کرد.

سخن پایانی

تهران هتل‌های لوکس و 5 ستاره زیادی دارد. برخی از این هتل‌های 5 ستاره تهران، قدمتی شصت ساله داشته و برخی از آنها بسیار نوساز و لاکچری می‌باشند. گردشگران می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین هتل 5 ستاره در تهران را انتخاب و رزرو نمایند.