نماد سایت انرژي پاک

بررسی و مقایسه چند هتل ۳ ستاره در مشهد

1401012101 1 - بررسی و مقایسه چند هتل ۳ ستاره در مشهد

شهر مشهد از مقاصد پرطرفدار برای سفر در بین گردشگران و مسافران است که در طول سال میزبان بیشترین مسافر و زائر در کل کشور می‌باشد. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در این شهر وجود دارد از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره گرفته تا هتل‌های اقتصادی و مناسب مانند هتل امید مشهد که هتلی ۳ ستاره و نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد.

مسافران و زائران با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانند در یکی از این هتل‌های خوب مشهد اقامت نمایند. در این مطلب به بررسی و مقایسه چهار هتل ۳ ستاره در مشهد می‌پردازیم.

هتل امید مشهد

هتل امید در خیابان شیرازی واقع شده و یک هتل سه ستاره در مشهد است. هتل آپارتمان امید در سال ۱۳۹۴ تاسیس و بهره‌ برداری شد. این هتل دارای هشت طبقه و ۵۹ واحد اقامتی است که با بهترین امکانات و خدمات، میزبان مهمانان و زائران گرامی مشهد مقدس می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل در طبقات سوم تا هفتم قرار دارند.

هتل امید مشهد فاصله بسیار نزدیکی به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام دارد و مهمانان عزیز با پیمودن ۵۰۰ متر به‌راحتی می‌توانند به حرم دسترسی پیدا کنند. همچنین از مزایای این هتل ۳ ستاره در مشهد، دسترسی راحت به مراکز خرید می‌باشد. هتل آپارتمان امید با ارائه امکانات و خدماتی مجهز و استاندارد، اقامت خوش و خاطره‌انگیزی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

قوانین و مقررات هتل آپارتمان امید مشهد

امکانات و خدمات کلی هتل امید مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان، هتلی ۳ ستاره در مشهد است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. زیربنای این هتل آپارتمان حدود ۹۲ هزار مترمربع بوده که در ۱۱ طبقه بنا شده است. این هتل ۳ ستاره در مشهد دارای ۴۰۶ واحد تجاری و ۲۹۱ واحداقامتی با امکانات و خدمات مجهز و مدرن، میزبان مهمانان و مسافران عزیز می‌باشد.

 هتل شامل دو لابی بزرگ است که در طبقات همکف و دوم هتل با فضایی شیک و لاکچری در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و سالن صبحانه‌خوری اشاره کرد. هتل با ایجاد امکانات تفریحی و مراکز خرید باعث شده تا توجه مسافران را به خود جلب نماید.

 این هتل در خیابان نواب صفوی واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با حرم مطهر امام رضا دارد. مهمانان گرامی با پیمودن مسافت ۵۰۰ متری به‌راحتی می‌توانند به حرم دسترسی داشته باشند. این هتل ۳ ستاره در مشهد یکی از بزرگترین هتل آپارتمان‌های ایران است.

قوانین و مقررات هتل آپارتمان آرمان

امکانات و خدمات کلی هتل آرمان مشهد

هتل توحید مشهد

هتل توحید یک هتل ۳ ستاره در مشهد است که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و در راستای خدمتگذاری به زائران امام رضا (ع) شروع به فعالیت کرد. از مزیت‌های هتل توحید مشهد این است که در دسته نزدیکترین هتل‌ها به بارگاه حرم مطهر امام رضا علیه السلام می‌باشد. این هتل با تجهیزات و امکانات بسیار خوب، از زیباترین و مدرن‌ترین هتل‌ها در مشهد به‌شمار می‌رود.

قوانین و مقررات هتل توحید مشهد

 خدمات و امکانات کلی هتل توحید مشهد

هتل سیمرغ مشهد

این هتل ۳ ستاره در مشهد، سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد. هتل سیمرغ فیروزه مشهد دارای ۱۱ طبقه و ۹۶ واحداقامتی است. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای یک خوابه و دو خوابه می‌باشد که با خدمات و امکانات مجهز، اقامتی خوشایند و دلپذیری را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل سیمرغ در خیابان دانش غربی واقع شده و به خیابان امام رضا، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم، فاصله بسیار نزدیکی دارد. مسافران این هتل می‌توانند به‌راحتی به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام دسترسی داشته باشند.

قوانین و مقررات هتل سیمرغ مشهد

خدمات و امکانات کلی هتل سیمرغ مشهد

خروج از نسخه موبایل